طرح تروریستی داعش در روسیه

© Photo / press-service of the internal Troops of the Ministry for Internal Affairs (Russia)Учения внутренних войск МВД России "Заслон-2015" в Крыму
Учения внутренних войск МВД России Заслон-2015 в Крыму - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارمندان امنیتی روسیه موفق به کشف و خنثی کردن انجام یک سلسله عملیات های تروریستی شدند

رئیس سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که مامورین امنیتی این کشور موفق به کشف و خنثی کردن انجام یک سلسله عملیات های تروریستی شده اند که قرار بود مشابه رویدادهای سال گذشته پاریس پایتخت فرانسه در شهرهای بزرگ روسیه اجرا شود.

آلکساندر بورتنیکوف با اعلام این خبر، افزود: تروریست ها قصد داشتند پس از انجام عملیات برنامه ریزی شده مشابه پاریس به سوریه رفته و به فعالیت های تروریستی خود در گروه داعش ادامه دهند.
به گزارش شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه، وی گفت: در نتیجه همکاری سازمان های امنیتی با بخش های اطلاعاتی قزاقستان، حمله های تروریستی برنامه ریزی شده در شهرهای بزرگ روسیه خنثی شد.
موصوف در ادامه از دستگیری یک تبعه روسیه توسط سازمان امنیت فدرال این کشور و سازمان "کا گ ب" بلاروس خبر داده گفت: متهم به دلیل انجام اعمال تروریستی تحت تعقیب بین المللی قرار داشت و اعلام شده بود که در فعالیت های تروریستی در سوریه شرکت داشته است.
بورتنیکوف همچنین بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با فعالیت های تروریستی داعش در کشور های مشترک المنافع تاکید کرد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала