جبهه النصرا بر دمشق حمله میکند

© East News / AP/FOTOLINKشبه نظامیان سوریه
شبه نظامیان سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جبهة النصره (شاخه القاعده در سوریه) آمادگی حمله به مواضع اردوی سوریه در منطقۀ غوطۀ شرقی و ریف دمشق را میگرند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که عناصر گروه تروریستی جبهة النصره (شاخه القاعده در سوریه) آمادگی حمله به مواضع اردوی سوریه در منطقۀ غوطۀ شرقی و ریف دمشق را میگرند.

وزارت دفاع روسیه به نقل از "سرگی کورالینکو"، رئیس مرکز روسیه نظارت بر آتش بس در سوریه، خبر داد که «عناصر مسلح وابسته به جبهة النصره و دیگر گروه های مسلح که به آن پیوسته اند، نیروها و تسلیحات لازم را آماده کرده و اکنون آمادۀ آغاز عملیات هستند».
بر اساس گزارش کانال تلویزیونی"راشا تودی" روسیه از اظهارت کورالینکو، اطلاعاتی که نظامیان روسیه و دستگاه اطلاعات سوریه به آن دست یافته اند، واقعیت این طرح را تأئید می کند. انداخت های توپچی عناصر مسلح بر مواضع ارتش سوریه در غوطۀ شرقی و مناطق مسکونی دمشق گویندگی از آمادگی گرفتن جبهة النصره برای آغاز تعرض میکند.
کورالینکو همچنان اعلام کرد که جبهة النصره یک فرقه 6000 نفری از عناصر خود در ولایت حلب را سازماندهی کرده است تا از طریق یک عملیات گسترده در جنوب حلب و قطع خطوط امداد ارتش سوریه به سوی شهر نبل در شمال شهر، نیروهای ارتش را در محاصره قرار دهد.

 کورالینکو، همچنین، یاد آوری کرد که برخی از گروه های مسلح، که آمریکا آن ها را مخالفان میانه رو می داند، به شکل فعالانه با جبهة النصره همکاری دارند.

او تآکید کرد که قوای هوا فضای روسیه به حملات خود بر مواضع جبهة النصره را ادامه خواهد داد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала