ترامپ برای اولین بار به کلینتن از نقطه نظر محبوبیت رسیده است

© REUTERS / Scott Audette / Javier Galeanoدونالد ترامپ و هیلاری کلینتن نامزدان ریاست جمهوری امریکا
دونالد ترامپ و هیلاری کلینتن نامزدان ریاست جمهوری امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق نظرسنجی های اجتماعی، دونالد ترامپ داوطلب مقام ریاست جمهوری امریکا از حزب جمهوریخواه عقب مانی خود از هیلاری کلینتن وزیر خارجه اسبق که در انتخابات ریاست دولت از حزب دموکرات نامزد احتمالی شمرده میشود، کاهش میدهد.

به این ترتیب، به اساس نظرسنجی های روزنامه The Wall Street Journal و تلویزیون NBC News که از تاریخ 16 تا 19 می برگزار شده بود، برای رای دهی به ترامپ 43% رای دهندگان آماده می باشند که فقط 3% نسبت به هیلاری کمتر می باشد. در این باره در سایت Election Projection خبر داده شده است.
در عین حال نظرسنجی که تلویزیون NBC News و روزنامه Washington Post انجام داده، نشان میدهد که ترامپ با 46% آرای نظردهندگان اصلاً از کلینتن که 44% آراء به دست آورده، پیش می باشد.
طوریکه تلویزیون NBC News خبر داده، میلیاردر توانسته در مدت زمان کوتاه عقب مانی از وزیر خارجه اسبق را کاهش دهد. کلینتن در ماه اپریل از ترامپ 11% پیش بود. برعلاوه این، برای اولین بار سطح حمایت از هیلاری کلینتن پائینتر از 50% سقوط نموده است.
تلویزیون اشاره نموده که وزیر خارجه اسبق امریکا عمده تاً در بین زنان، مهاجرین امریکای لاتین، سیاه پوستان و باشندگان امریکایی به سن 18 تا 39 ساله محبوبیت دارد. ترامپ در بین مردان، امریکایان سفیدپوست و رای دهندگان بالاتر از سن 40 سال از حمایت زیادی برخوردار می باشد.
انتخابات ریاست جمهوری در امریکا در تاریخ 8 نوامبر برگزار میشوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала