هند کوشش می کند از قاچاق زنان به عربستان سعودی جلوگیری کند

© Flickr / DFIDهند کوشش می کند از قاچاق زنان به عربستان سعودی جلوگیری کند
هند کوشش می کند از قاچاق زنان به عربستان سعودی جلوگیری کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
The Independent گزارش میدهد، وزیر ارتباطات و روابط جمعی دولت آندراپرادش هند در نامه ای به وزیر امور خارجه هند می نویسد، که در بحرین و عربستان سعودی قاچاق مهاجران پررونق است.

نظر به گفته های پالی راگهونتا ردی، زنان آندرا پرادش و دولت های همسایه تلنگانا به کشورهای خلیح فارس با وعده معاش سه برابر بیشتر برای آنها فریب داده می شوند. پس از آن صاحبان کار در جهت ناشناخته ناپدید می شوند، زنان مهاجر که کار و محل اقامت خود را با ویزای منقضی شده از دست داده اند، به زندان میافتند، که در آن شرایط بسیار خرابی حاکم می باشد و همچنین زنان که به منظور ازدواج به عربستان سعودی و بحرین برده می شوند سرنوشت مشابهی در انتظار شان می باشند. 

بعد از آن که محکمه محلی وضعیت آن ها را بررسی میکند، زنان را به فروش میرساند. میانگین قیمت در عربستان سعودی 5.8 هزار دالر و در بحرین نصف این قیمت می باشد. ردی نظر به گفته کارشناسان میگوید، در زندان های این دو کشور در حال حاضر حدود 20000 زن هندی که فریب خورده اند وجود دارد.

وزیر گفت که خود او تا به حال شخصا 25 درخواست زنانیکه در انتظار صدور حکم و به تعقیب آن به فروش خواهند رسیدند را دریافت کرده است. او از وزارت خارجه درخواست می کند تا برای نجات هموطنان خود به فعالیت های آژانس های استخدام در بحرین و عربستان سعودی پایان بخشد. دیپلمات ها قول داده اند که در حال حاضر سفرای هند در ریاض و منامه برای حل این مشکل تلاش می کنند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала