"نابودگر3" روسیه رقیب قدرتمند غرب خواهد بود

© Photo / tankopedia.org"نابودگر3" روسیه رقیب قدرتمند غرب خواهد بود
نابودگر3 روسیه رقیب قدرتمند غرب خواهد بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه The National Interestمی نویسد، در باره تانک "نابودگر3" معلومات زیادی در دست نیست.

"کارخانه واگن اورال" این تانک را بر اساس "ارماتا" جدید ترنی تانک طراحی کرده است. نشریه با باور کامل پیش بینی می کند که این تانک رقیب قوی برای ارتش ایالات متحده خواهد بود چرا که ارتش ایالات متحده هیچ انالوگ در مقابل BMPT روسیه ندارد.

The National Interest می نویسد، اگر چه برجسته ترین بخش این تانک T-14 از خانواده "ارماتا" می باشد، اما در واقع این فقط یکی از نمونه های از یک سری وسایل نقلیه جنگی جدیدی است که به زودی به ارتش روسیه به عنوان بخشی از نوسازی می رسد. در مقاله توضیح داده می شود، در میان تجهیزات نظامی روسیه همچنین یک وسیله نقلیه پشتیبانی مبارزه تانک (BMPT) به نام "نابودگر" می باشد. اگر نسخه اول و دوم این تانک را بر اساس تانک Т-72 ساخته باشند، نسل بعدی این تانک را بر اساس "نابودگر3" آخرین تانک روسی "آرماتا" خواهند ساخت.

The National Interest اشاره می کند، که ارتش ایالات متحده امریکا هیچ انالوگ مستقیم که برابری با این تانک را کند ندارد، اما تقریبا می توان با ماشین تانک М3 مقایسه کرد که این اصطلاح از کهنه سربازان ارتش امریکا"برادلی می باشد که نمی توان به شکل درست با تانک روسی مقایسه کرد. ویژگی های تانک های سنگین زرهی اسرائیل Namer که بر روی آن شاسی "مرکاوا4" نصب است اما تانک روسی از نگاه خصوصیت ها متفاوت است و از نگاه تاریخی می توان به تانک آلمانی "برومبیر" و "شترومتیگر" مقایسه کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала