ترامپ پیشنهاد جروبحث های تلویزیونی با ساندرز را رد کرد

© REUTERS / Brendan McDermidدونالد ترامپ
دونالد ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری روز پنجشنبه پیشنهاد جروبحث های تلویزیونی با برنی ساندرز نامزد دوم دموکراتان را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از شهر فرسنو در ایالت کالیفرنیا ، جروبحث های تلویزیونی پیشنهادی هرچند هیلاری کلینتون نامزد احتمالی دموکراتان را در حاشیه قرار می داد، ولی ساندرز می توانست از آن به عنوان یک تریبون بزرگ قبل از انتخابات اولیه درون حزبی هفتم جون در کالیفرنیا استفاده کند.
ترامپ یک روز بعد از استقبال از جروبحث های تلویزیونی با ساندرز این جروبحث ها را « نامناسب» دانست چرا که وی به عنوان نامزد مورد نظر جمهوریخواهان باید فقط با نامزد منتخب نهایی دموکراتان روبه رو شود.
ترامپ طی بیانیه ای گفت:" من منتظر خواهم ماند تا با برنده اول حزب دموکرات که احتمالا هیلاری کلینتون خواهد بود، جروبحث کنم".
ترامپ اعلام داشته بود که در صورت با این جروبحث های تلویزیونی موافقه خواهد کرد، اگر شبکه های تلویزیونی حد اقل 10 — 15 میلیون دالر اعانه خیریه جمعه آوری کرده بتواند. وی در یک گردهمایی در فرسنو گفت:' من دوست دارم با برنی مناظره کنم. ولی این شبکه ها می خواهند پول را به جیب خود بزنند.
ساندرز در رقابت برای تضمین نامزدی حزبش بعد از کلینتون در مقام دوم قرار دارد. نظر سنجی ها نشان می دهد که وی در حال کمتر کردن فاصله پیشتازی کلینتون در کالیفرنیا است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала