در حدود 45 ملیون نفر در جهان در بردگی قرار دارند

© Flickr / Ira Gelbدر حدود 45 ملیون نفر در جهان در بردگی قرار دارند
در حدود 45 ملیون نفر در جهان در بردگی قرار دارند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فعالان حقوق بشر از سازمان Walk Free Foundation تعداد اشخاص که در سال 2016 در بردگی قرار دارند شمرده اند. این موضوع در گزارش این سازمان اعلام شده است.

به گفته کارشناسان، در سال 2016 45.8 میلیون نفر در بردگی بسر میبرند — که 10 میلیون بیشتر از دو سال قبل است. محققان افرادی را شامل برده ساختند که در اسارت تولد شده اند ، برای بردگی جنسی سرقت شده اند و یا اجبار برای بدهی و یا بدون اراده خود کار می کنند.

بنیانگذار بنیاد Walk Free Foundation اندرو فارست گفت، که افزایش تقریبا 30 درصد عمدتا به دلیل بهبود سیستم جمع آوری اطلاعات است که امکان آنرا محیا میسازد تا تعداد دقیق تر اشخاصی که در اسارت بسر میبرند تعین کرد. او پیش بینی کرد که وضعیت به دلیل مهاجرت های جمعی مردم و افزایش تعداد پناهند گان بدتر خواهد شد.

فعالان حقوق بشر در تمام 167 کشور ی که آنها تحقیقات انحام دادند برده ها را کشف و پیدا کرده اند، تعداد بیشر آنها در هند که 1.3 میلیارد نفرنفوس دارد تعداد شان 18.4 میلیون نفربود. بلند ترین تعداد بردگان نظر به نفوس ، در کوریای شمالی است که هر یک از بیستم آنهاست ، و رهبری این کشور از استفاده نیروی کار غیر ارادی.دریغ نمیورزد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала