از بین بردن داعش در ظرف های مملو از اسید

© Photo / Youtubeاعدام اعضای داعش توسط "جیش الاسلام"
اعدام اعضای داعش توسط جیش الاسلام - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اعدام ده ها نفر از عضو داعش بعد از کشته شدن ده ها نفر از سرکرده های این گروه

گروه تروریستی داعش در آخرین اقدام غیرانسانی خود، ده ها نفر از گروه خود را به اتهام جاسوسی، در ظرف‌های مملو از اسید انداخت.
به گزارش پایگاه خبری ریسه به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش، ده ها نفر از عناصر خود را به اتهام جاسوسی به شیوه‌های فجیع از جمله انداختن در ظرفی پر از اسید به قتل رساند.
خبرگزاری آسوشیتد پرس تأکید کرد اعدام ده ها نفر از عضو داعش بعد از کشته شدن ده ها نفر از سرکرده های این گروه درحملات طیارات بدون سرنشین وابسته به نیروهای ائتلاف در سوریه یا عراق و به ویژه در شهرهای موصل، فلوجه و رقه صورت گرفت.

رقه - اسپوتنیک افغانستان
داعش ممکن است "پایتخت" خود را از دست بدهد

دراین گزارش آمده است داعش برای کشتن کسانی که آن ها را تروریست خواند، به شیوه های فجیعی متوسل شد تا با ایجاد رعب و وحشت در دیگر عناصر این گروه، آن ها از ارائه اطلاعات به ائتلاف بین المللی و سرویس های اطلاعاتی درعراق و سوریه منع کنند.
یک منبع وابسته به سازمان اطلاعات عراق افزود داعش در کشتن عناصر خود به شیوه های متنوعی متوسل شده از جمله اینکه عناصر خود و شهروندان را به اتهام جاسوسی در ظرف مملو از اسید انداخته و یا اینکه آن ها را مقابل جمع کشته و اجساد آن ها را در اماکن عمومی رها کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала