اینترنت روسی، سومین اینترنت با اطمینان جهان

© Fotolia / Uli-Bارسال پردازنده های روسی به ایران، شوخی اول آوریل بود
ارسال پردازنده های روسی به ایران، شوخی اول آوریل بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اینترنت روسیه پس از اینترنت بریتانیا و آمریکا از لحاظ با اطمینان بودن، در سطر سومپ قرار گرفت.

 Qrator Labs  که به دفاع از سیستم های اینترنتی در مقابل حملات سایبری یا "حملات محروم سازی از سرویس" مصروف است، اعلام داشت که حالا انترنت روسیه یکی از با اطمینان ترن انتر نت های جهان است.

بخش های ملی اینترنت در 236 کشور جهان (تمام کشور های که اینترنت در آنجا فعال است) در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته است. شرکت Qrator Labs  این را که پیامد های قطع فعالیت بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی در هر کشور برای این بخش ملی اینترنت تا چه حد شدید است و در این صورت چند فیصد از شبکات خارجی غیر قابل دسترس خواهد شد، مورد مطالعه قرار داد.
در نتیجه معلوم شد اگر کار "روس تلی کوم" بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی در روسیه قطع شود، حداکثر 5.5 % شبکه های بخش روسی اینترنت از کار خواهند افتاد. 
بریتانیا از لحاظ قابلیت اطمینان اینترنت خود در سطرن اول قرار گرفت چون قطع کار Virgin Media، بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی در این کشور باعث از کار افتادن فقط 3.4 % شبکه های بخش بریتانیایی اینترنت خواهد شد. آمریکا از این لحاظ در سطر دوم است. قطع کار TATA ، بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی در این کشور ارتباط بین المللی 5 % شبکه های ملی این کشور را قطع می کند    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала