حذف نام عربستان از اسناد حملات 11 سپتامبر!

© Flickr / Cyril Attias9/11 Terror Attacks: World Trade Center
9/11 Terror Attacks: World Trade Center - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا از احتمال تبرئه عربستان سعودی از دست داشتن در حملات یازدهم سپتامبر 2011 خبر داد.

ریانووستی: جان برنان رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا از احتمال تبرئه عربستان سعودی از دست داشتن در حملات یازدهم سپتامبر 2011 خبر داد.

العالم: جان برینان ازاحتمال انتشار گزینشی بخشی از گزارش کنگره درباره حملات یازدهم سپتامبر و تبرئه عربستان از دست داشتن در این عملیات خبر داد.

قبلاً خبر داده شده بود که در گزارش 28 صفحه ای کمسیون بررسی حمله تروریستی 11 سپتامبر، روی شرکت و حمایت عربستان از حمله تروریستی 11 سپتامبر بحث شده است و گفته میشود که رهبری عربستان در آن نقش داشته است. بعد ها اداره امریکا گفت که اسناد مدل در ارتباط عضویت عربستان در حملات اا سپتامبر وجود ندارد.

جان برنان با بیان اینکه از انتشار این گزارش 28 صفحه ای درباره اینکه عربستان از حملات یازدهم سپتامبر2011 حمایت می کند، مدعی شد که با انتشار این اسناد همه خواهند فهمید که عربستان ارتباطی با این حملات ندارد.

سنای آمریکا پیش نویس قانونی را در ماه می گذشته تصویب کرد که بر اساس آن خانواده های قربانیان حملات 11 سپتامبر می توانند علیه عربستان سعودی شکایت کنند. عربستان سعودی در مقابل تهدید کرده است که در صورت تصویب این قانون در آمریکا، اسناد و اوراق مالی خود را در آمریکا خواهد فروخت

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала