برگزاری بی قید وشرط مذاکرات صلح سوریه

© Sputnik / Eugeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر گنادی گاتیلوف
گنادی گاتیلوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نباید در برگزاری مذاکرات صلح سوریه شرطی وجود داشته باشد

معاون وزیر خارجه روسیه در سخنانی اعلام کرد که هیچ یک از معارضان سوری حق ندارند در طول مذاکرات صلح سوریه، شروط خود را تحمیل کنند.

روسیه امروز، «گنادی گاتیلوف» معاون وزیر خارجه روسیه طی سخنرانی اعلام کرد که وی معتقد است هیچ یک از گروه های معارضان سوری اجازه ندارند در طول مذاکرات صلح سوریه، شروط خود را تحمیل کنند.

وی در ادامه تاکید کرد که جامعه بین المللی باید برای آغاز روند مذاکرات تلاش های بیشتری را انجام دهد. زیرا وضعیت کنونی پیچیده است و هیأت مذاکرات معارضان دور قبلی مذاکرات در ژینو را ترک کرد و این در حالی بود که هیأت دولت سوریه با باقی ماندن در آن دور از مذاکرات، نشان داد که برای ادامه مذاکرات آماده است.

سانا: معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ازسرگیری مذاکرات در سریع ترین زمان ممکن ضروری است و نباید تاخیری عمدی در این مذاکرات به وجود آید. همچنین بهتر است که مذاکرات به صورت مستقیم میان معارضان و دولت سوریه انجام شود.

گاتیلوف در پایان، در رابطه با همکاری نظامی روسیه و آمریکا در سوریه نیز گفت: سطح همکاری در زمینه نظامی میان طرفین پیشرفت داشته است و مکانیزم های دوجانبه و همکاری در زمینه نظامی در سوریه از جمله تبادل اطلاعات از طریق مرکز هماهنگی در ژینو صورت می گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала