جاده سریع السیر ابریشم چین را به اروپا وصل می کند

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر Russia's first private tourist train, its presentation having taken place in Moscow's Belorussian Terminal. This deluxe train named "Golden Eagle Trans-Siberian express" will run along the world's longest railway route "Moscow-Vladivostok"
Russia's first private tourist train, its presentation having taken place in Moscow's Belorussian Terminal. This deluxe train named Golden Eagle Trans-Siberian express will run along the world's longest railway route Moscow-Vladivostok - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت هایپرلوپ وان با همکاری یک شرکت روسی و شهر مسکو قصد دارند فناوری "هایپرلوپ" را به روسیه بیاورند و هدف نهایی آن‌ها، اتصال چین به اروپا است.

به گزارش همشهری به نقل از ایسنا، این گروه به بررسی چگونگی و محل ادغام این سیستم پر سرعت به شبکه حمل ‌و نقل کنونی شهر خواهند پرداخت.
از آنجایی که مسکو دارای جمعیتی بالغ بر 16 میلیون نفر است، حمل و نقل عمومی ارزان، سریع و قابل اعتماد همیشه ارزش بررسی کردن را دارد. شرکت هایپرلوپ نیز این فرصت را اولین گام به سوی ساخت یک لینک حمل‌ و نقل پرسرعت بین اروپا و چین می‌بیند.
شروین پیشه‌ور، از روسای این شرکت اظهار کرد که هایپرلوپ می‌تواند اساس یک جاده ابریشم جدید دگرگون‌کننده باشد؛ یک هایپرلوپ باری که کانتینرهای تجاری را یک روزه از چین به اروپا می‌برد.
پیشه‌ور افزود: این کار می‌تواند زمان حمل بار با کشتی را از چند هفته کاهش داده و بار آنها را نیز سبک‌تر کند. همکاری شرکت "گروه سوما" در این پروژه به ساخت سیستم واقعی کمک می‌کند.
گروه سوما یک شرکت مختلط سرمایه گذاری و ساخت‌وساز است که می‌تواند بدون هیچ‌گونه کمک خارجی یک هایپرلوپ قابل قبول را ارائه کند. برای مثال این شرکت اکنون صاحب بزرگ‌ترین بندر دریایی روسیه، سه شرکت ساخت‌وساز و یک شرکت لوجستیک است. 
همچنین این گروه در حال حاضر تاسیسات نفت و گاز خود و تجربه ساخت خطوط انتقال نفت را دارد. این خطوط شامل لوله‌های فلزی مهر و موم شده‌ای است که مسافت‌های طولانی را در کشور وسیع روسیه درمی‌نوردند. از آنجایی که هایپرلوپ نیز بر این فناوری تکیه دارد، چنین تخصصی به‌راحتی در دسترس خواهد بود.


نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала