تعداد قربانیان تصادف مینی بوس در تاتارستان به هفت نفر رسید

© Sputnik / The Far Eastern regional center of EMERCOM of Russia Сотрудники МЧС России работают на месте дорожно-транспортного происшествия на трассе Хабаровск-Комсомольск-на-Амуре
Сотрудники МЧС России работают на месте дорожно-транспортного происшествия на трассе Хабаровск-Комсомольск-на-Амуре - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آیگل سلیم ضیانوا سخنگوی وزارت صحت عامه جمهوری تاتارستان به ریا نووستی گفت، تعداد قربانیان تصادف در جاده ای تاتارستان با مینی بوس به هفت نفر رسیده است.

 به گفته سخنگوی کمک های حالت اضطراری تاتارستان فدراسیون روسیه روز یکشنبه ساعت  09،34 در تلفون "112" زنگ آمد و گزارش دادند که در یک تصادف در بزرگراه 80 کیلو متر دور تر از کازان در شیموردان صورت گرفته است. در این تصادف که یک مینی بوس با یک موتر عادی برخورد کرده بود و در نتیجه آن در این حادثه 5 نفر در جا جان باختند ویک نفر دیگر در راه جان خود را از دست داد.

سلیم ضیانوا گفت:- " تنها هفت نفر در این حادثه جان باختند و پنج نفر دیگر مجروح شدند".

به گفته او، در میان مجروحان دو کودک می باشد که یکی از آنها در حال حاضر در شفاخانه مرکزی سابین تحت عمل قرار گرفته و دومی به شفاخانه بالینی جمهوریخواه کودکان تاتارستان منتقل می شود ویکتن از مجروحان بزرگ سال دیگر را نیز در شفاخانه بالینی کازان میاورد. در صورت امکان ترانسپورتی دو نفر دیگر هم به کازان انتقال داده خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала