کشته و زخمی شدن بیش از 80 عضو داعش در بیست و چهار ساعت گذشته

عضو شوید
سپوتنیک، کابل: وزارت دفاع می‌گوید که طی بیست و چهار ساعت گذشته بیش از هشتاد تن از اعضای گروه تروریستی داعش در ولایت ننگرهار در شرق افغانستان کشته و زخمی شده‌اند.

وزارت دفاع می‌افزاید در عملیاتی‌که در ولسوالی کوت راه‌اندازی شده بود، چهل عضو گروه تروریستی داعش کشته و چهل و چهار تن دیگر زخمی شده‌اند. به گفته این وزارت، لانه‌ها و مواضع این گروه تروریستی نیز در ولسوالی ننگرهار از بین برده شده‌اند.
جنگجویان گروه تروریستی داعش در ولسوالی کوت دست به تحرکات تازه‌ای زده و دولت افغانستان برای نابودی این جنگجویان، از دیروز به این سو عملیات نظامی «شاهین 18» را راه‌اندازی کرده است.

وزارت دفاع از تلفات سنگین طالبان نیز در عملیات‌های مشترک نیروهای امنیتی این کشور در جریان بیست و چهار ساعت گذشته خبر داده است. این وزارت می‌گوید، در عملیاتی‌ که به حمایت نیروهای هوایی و توپچی در مربوطات ولسوالی دولت آباد ولایت فاریاب راه‌اندازی شده بود، چهل عضو گروه تروریستی طالبان کشته و نود و دو تن دیگر به شمول ملا محمدمیر ولسوال سابق این گروه، عبدالقیوم و فضل‌الدین از فرماندهان محلی طالبان بازداشت شده‌اند. در این عملیات پنجاه و دو عراده موترسایکل مربوط به جنگجویان طالبان و یک عراده موتر هاموی و مقداری اوراق تبلیغاتی نیز بدست آمده است.

همچنین در مربوطات ولسوالی گیلان ولایت غزنی و محمدآغه  ولایت لوگر نیز شش عضو گروه تروریستی طالبان کشته و سه تن دیگر شان زخمی شده‌اند. در این عملیات‌ها نه تن از سربازان اردوی ملی افغانستان نیز به قتل رسیده‌اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала