ویدیوی جدید از اعدام 5 خبرنگار سوری توسط داعش

© Photo / Youtube/Arda MehmetTwo Canadian hostages abducted with two other people from a luxury holiday resort last month by Isis-style terrorists have claimed they are in 'grave danger' in a kidnap ransom video
Two Canadian hostages abducted with two other people from a luxury holiday resort last month by Isis-style terrorists have claimed they are in 'grave danger' in a kidnap ransom video - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرگزاری رصد: گروه داعش با انتشار ویدیوی جدیدی از اعدام ۵ خبرنگار سوری در شبکه‌های اجتماعی، جنگ علیه رسانه‌ها را اعلان کرده است.

شبکه‌ی فرانسه‌زبان «آرتی» نوشته است که داعش در این ویدیو جنگ‌ خود را علیه رسانه‌هایی اعلان کرده است که به باور این گروه «دشمن خدا» و «مومنین» اند.

دیدبان حقوق‌بشر سوریه تایید کرده است که این ویدیو ۵ خبرنگار سوری را نشان می‌دهد که در ماه اکتوبر سال گذشته، از سوی این گروه از شهر دیرالزور، گروگان گرفته شده بودند.

این نهاد گفته است که ۵ خبرنگار سوری زمانی از سوی گروه داعش در شهر دیرالزور به گروگان گرفته شدند که جنگ‌های این منطقه را تحت پوشش خبری قرار می‌دادند.

به باور یک سازمان امریکایی موسوم به سازمان حفاظت از خبرنگاران، سوریه یکی از کشورهای خطرناک برای خبرنگاران است.

بر اساس گزارش این نهاد، همه ساله حد اقل ۹۵ خبرنگار در سوریه، کشته می‌شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала