به هلاکت رسیدن 66 تروریست طالب و داعش در بیست و چهار ساعت گذشته

عضو شوید
سپوتنیک، کابل: در نتیجه عملیات‌های تعرضی و تهاجمی نیروهای امنیتی افغانستان در جریان بیست و چهار ساعت گذشته، شصت و شش تن از اعضای گروه‌های تروریستی طالبان و داعش به قتل رسیده‌اند.

وزارت دفاع با اعلام این خبر می‌گوید، این عملیات‌ها که به منظور حفاظت از جان و مال مردم و همچنین سرکوب و نابودی تروریستان در ولایت‌های ولایات ننگرهار، خوست، پکتیکا، لوگر، غزنی، کندهار، زابل، فراه، نیمروز، سرپل، فاریاب  تخار و هلمند راه‌اندازی شده بود، در آن یازده تن از اعضای گروه تروریستی داعش و پنجاه و پنج عضو گروه طالبان به قتل رسیده‌اند.

در این عملیات‌‌ها سی تروریست دیگر به شمول دوازده عضو داعش زخمی و دو تن بازداشت شده‌اند.

به گفته وزارت دفاع، بیشترین تلفات به جنگجویان طالبان در ولایت‌های قندهار و فراه و به تروریستان داعش در ولایت ننگرهار وارد شده است. این وزارت می‌گوید که در عملیاتی که توسط نیروهای هوایی در ولسوالی بالابلوک بالای مواضع گروه طالبان صورت گرفت، شانزده تن از اعضای این گروه تروریستی کشته و هفده تن دیگر زخمی شده‌اند. در عملیات مشابه در ولسوالی میوند ولایت قندهار نیز سی و پنج طالب کشته شده‌اند. در این عملیات بیست عراده موترسایکل و هفت عراده موتر مربوط به گروه تروریستی طالبان آتش زده شده است.

همچنین در نتیجه عملیات هوایی نیروهای امنیتی در ولسوالی‌های کوت و اچین ولایت ننگرهار یازده تن از اعضای گروه تروریستی داعش کشته و دوازده تن دیگر شان زخمی شده‌اند.

وزارت دفاع تاکید کرده در عملیاتی که از چند روز به این سو علیه مواضع گروه تروریستی داعش راه‌اندازی شده است، شماری از قریه‌های ولسوالی کوت از وجود این تروریستان پاک‌سازی شده ‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала