شش عضو داعش در ننگرهار کشته شدند

عضو شوید
سپوتنیک، کابل: وزارت دفاع می‌گوید در عملیاتی‌ که علیه مواضع جنگجویان گروه تروریستی داعش در ولایت ننگرهار راه‌اندازی شده بود، شش عضو این گروه تروریستی به قتل رسیده‌اند.

این وزارت در اعلامیه‌ای افزوده که این حملات به کمک نیروهای زمینی و هوایی در مربوطات ولسوالی حصارک و کوت ولایت ننگرهار در شرق این کشور راه‌اندازی شده بود. به گفته وزارت دفاع، در این عملیات‌ها چهار تن از اعضای گروه تروریستی طالبان نیز به قتل رسیده‌اند.

در همین‌حال، قوماندانی قول اردوی 201 سیلاب از راه‌اندازی عملیات گسترده نیروهای کماندو در ولسوالی حصارک خبر داده است. این قول اردو در اعلامیه‌ای گفته که در این عملیات‌ها تمام مناطق این ولسوالی از وجود تروریستان طالب و داعش پاک‌سازی خواهند شد. قول اردوی 201 سیلاب همچنین افزوده که در نتیجه حملات تروریستان در ولسوالی حصارک هشت تن از غیرنظامیان نیز زخمی شده‌اند. به گفته این قول اردو، این زخمیان توسط هلی‌کوپترهای نیروهای اردوی ملی جهت تداوی به کابل منتقل شده‌اند.

ولسوالی حصارک طی روزهای اخیر شاهد درگیری‌های سنگینی میان نیروهای امنیتی و تروریستان مربوط به گروه طالبان بوده است. روز گذشته برخی از گزارش‌ها حاکی از آن بود که شماری از مناطق ولسوالی حصارک توسط طالبان تحت کنترول قرار گرفته‌اند. نهادهای امنیتی در این مورد تاکنون واکنشی نشان نداده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала