رئیس جمهور چک: راکت را می توان تنها یک بار استفاده کرد، اما گفتگو با فدراسیون روسیه را به طور مداوم

© Sputnik / Alexei DruzhininПрезидент Чешской Республики Милош Земан и президент Российской Федерации Владимир Путин во время встречи в государственной резиденции "Дяоюйтай" в Пекине
Президент Чешской Республики Милош Земан и президент Российской Федерации Владимир Путин во время встречи в государственной резиденции Дяоюйтай в Пекине - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور چک در یک کنفرانس مطبوعاتی که در حاشیه نشست سران ناتو برگزار شد گفت، او راضی هست که در تمام عرصه ها با روسیه گفتگو صورت گیرد و همچنین او از برنامه ریزی جلسه که به تاریخ 13 جون بین فدراسیون روسیه – ناتو صورت میگیرد قدردانی کرد.

او گفت:- "من تاکید می کنم که گفتگو ها در بخش های مختلف صورت گیرد و لازم است که این گفتگو ها در باره تبادل دانشجویان، گردشگران، بازرگانان و البته که سیاست مداران صورت بگیرد" او در ادامه گفت:- "راکت با کلاهک هسته ای را می توان تنها یک بار استفاده کرد اما گفتگو را ما می توانیم به شکل دوامدار با روسیه ادامه بدهیم". او در ادامه تاکید کرد، که توسعه گفتگو بین مسکو و ائتلاف ناتو یک ضرورت است.

 

تاس گزارش میدهد، رئیس جمهور چک از سودمند بودن استقرار چهار گروه چند ملیتی در مرز با روسیه نیز ابراز تردید خود را نشان داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала