مقصر فاجعه در نیس می تواند باشنده محلی با منشا تونسی باشد

© REUTERS / Eric Gaillardحمله ترورستی در نیس
حمله ترورستی در نیس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش روزنامه Nice Matin، رانندگی لاری، که جمعیت زیادی از مردم را که در ساحل انگیسی نیس مصروف گردش بودند توسط لاری خود به قتل رسانیده، از تونس میباشد

ریانوستی گزارش میدهد که پولیس این شخص را که قبلاً جرایم کوچک انجام داده بود، می شناختند، اما از ارتباط او با گروهای ترورستی معلومات نداشتند.
رئيس جمهور فرانسه، در خطاب به ملت، گفت: "هویت فرد راننده لاری، شناخته نشده است". تاس گزارش میدهد که، راننده لاری که با موتر باربری خود بالای مردم حمله نموده کارت هویت او پیدا شده، که متعلق به مرد 31 ساله دو تابعیته فرانسه و تونس میباشد، تا هنوز نام او اعلام نگردیده. تا حال هیچ شواهدی وجود دارد که اسناد پیدا شده متعلق به راننده لاری باشد.
در گزارش ، که روز پنجشنبه در اواخر شب اعلام شد، گفته شده که لاری سنگین باربری که بالای جمعیت از مردم که به تماشای آتش بازی به مناسبت روز باستیل جمع شده بودند حمله نمود. شاهدان عینی میگویند، راننده بدون توقف و با سرعت بالا و بطور زیگزاگ، نزدیک به دو کیلومتر مردم را با لاری خود مورد هدف قرار داد. که بعداً مهاجم به ضرب گلوله توسط پلیس به قتل رسید. به اساس آخرین گزارش ها، در نتیجه این حادثه حدود 85 نفر کشته شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала