تقاضا منع تجارت جنسی از مقامات دوبی و ابوظبی

© AFP 2023 / STR محمد بن راشد آل مكتوم
محمد بن راشد آل مكتوم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاربران عرب اینترنت، با راه اندازی یک هشتگ از حاکمان امارات خواسته‌اند که فحشا و تجارت جنسی و شرب خمر را در دبی و ابوظبی متوقف کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کاربران شبکه های اجتماعی امارات و دیگر کشورهای عربی با اعتراض شدید به گسترش فحشا و تن‌فروشی در هتل‌ها و کلوپ‌های شبانه بزرگترین شهر امارات، به حاکمان امارات هشدار داده اند که پیش از نزول عذاب الهی، مراکز فساد و فحشا را تعطیل کنند.
به نوشته سایت عربی وطن، فعالان توییتری با راه اندازی هشتگی با عنوان #تن‌فروشی_در_دبی_را_متوقف_کنید، به سردمداران اماراتی خواسته اند که به جای تعقیب و پیگرد فعالان سیاسی، به امور اجتماعی کشور توجه کنند که با گسترش جرایم جنسی و فحشا، رو به قهقرا نهاده است.
کاربری به نام ابو شماء که از مخالفان سیاسی خاندان شیخ زاید است، در صفحه شخصی خود آورده است: ابوظبی، قبله‌گاه پست ترین مخلوقات سیاسی و مزدوران فرومایه در خاورمیانه است؛ و دبی مرکز فحشا و تن فروشی و میگساری است.
وی می افزاید: در امارات، فعالیت در عرصه فحشا و تجارت جنسی، آزادانه و با اجازه رسمی انجام می شود، اما آزادی بیان و اندیشه، جرم نابخشودنی است!
یک کاربر فلسطینی هم نوشت: می ترسم عذاب مهلک الهی بر آن کشور نازل شود. شیوخ امارات کجا هستند؟! سرتان کجا گرم است؟ آیا نمی ترسید که این سرزمین ظلم و ستم بر اثر عذاب الهی در زمین فرو رود؟
این در حالی است که به نوشته سایت وطن، زمینه های قانونی نشر و گسترش فحشا در دبی کاملا مهیاست و هیچ شهر دیگری در جهان نیست که تا این اندازه زیرساخت های گسترش فحشا و ترویج شرب خمر را فراهم کرده باشد.
ضاحی خلفان، رئیس پلیس جنجالی و پُرگوی دبی مدتی پیش ادعا کرده بود که "متاسفانه"، تن فروشی و شرب خمر در دبی، قابل برچیدن نیست!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала