توطئه علیه اوباما

© AP Photo / Michael Sohnاوباما
اوباما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های ایالات متحده به کشف توطئه توسط فیلیپ بریدلاو جنرال ناتو علیه باراک اوباما رئیس جمهور امریکا دست یافته اند

الکسی فینینکو تحلیلگر سیاسی که درین باره با رادیو اسپوتنیک مضاحبه انجام داده، معتقد است که نشت کردن اطلاعات برنامه ریزی شده،و نمی توان به آن اعتماد کرد.
جنرال آمریکای، سابق فرمانده نیروهای ناتو در اروپا فیلیپ بریدلاو مخفیانه برنامه ریزی کرده بود که با دور زدن از باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا تنش نظامی با روسیه را بر سر جنگ در اوکراین تقویت نماید. این مطلب را The Intercept با اشاره به تجزیه و تحلیل ایمیل Bridlava، که توسط هکرها ناشناخته صورت گرفته بود و در وب سایت DC Leaks.جاه داده شده بود ، گزارش کرد.
بر اساس قضاوت نامه منتشر شده، اوباما در تقابل با جنگ طلبان در واشنگتن، حاضر نبود که به کیف ، از ترس واکنش روسیه سلاح بدهد. اما، فیلیپ بریدلاو، اداره ریاست جمهوری دولت اوباما را تحت فشار قرار داده بود، که باید اوباما موقف شدید تر، تا سرحد جنگ با روسیه نسبت قضیه اوکراین بگیرد.
آلکسی فینینکو دانشیار دانشکده سیاست جهانی دانشگاه دولتی بنام "لومونوسوف" معتقد است که اعتماد کردن به این اطلاعات درست نیست.
الکسی فینیکو به رادیو اسپوتنیک گفت: "کل این داستان برای من بسیار مشکوک به نظر میرسد من در اینجا نیمی از نشت اطلاعات برنامه ریزی شده را می بینم این شاید به مبارزه سیاسی داخلی در ایالات متحده در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، تعلق داشته باشد… شاید این یک "دسیسه "جمهوریخواهان علیه دموکراتها از لحاظ اخلاقی باشد: ببینید شما چقدر ضعیف هستید، چقدر شما می ترسید — شما حتی نمی توانید به طور جدی در برابر روسیه مقابله کنید و (نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات) هیلاری کلینتون نیز مانند شما خواهد بود. دقیقا این یک محاسبه درون حزبی است که، یک تعداد امریکایی ها به ان واکنش نشان خواهند داد، به خصوص مغز های متفکرسفیدی سواحل شرق امریکا".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала