قیام شیعه های بحرین

© AP Photo / Hasan Jamaliبحرین
بحرین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همگان برای متوقف کردن حملات آل خلیفه علیه شیعیان بحرین به پاخیزند

جمعیت علمای بحرینی حاضر در شهر قم با انتشار بیانیه ای درخواست کردند که تمامی افراد در داخل و خارج بحرین باید برای متوقف کردن حملات گسترده علیه مردم مظلوم بحرین اقدامی را صورت دهند.

آژانس مهر: جمعیت علمای بحرین که در شهر قم حضور دارند، با صدور بیانیه ای حرکت همگان برای توقف اقدامات ظالمانه رژیم آل خلیفه در حق شیعیان و هدف قرار دادن شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان این کشور را خواستار شد.

در این بیانیه آمده است: ما بر تمامی سخنان سید «مجید المشعل» رئیس مجلس علمای بحرین در خصوص حمله به طائفه شیعیان در بحرین تاکید می کنیم و اعلام می داریم که وجود، هویت، اعتقادات، شعائر و واجبات شیعیان بحرین هدف حمله قرار گرفته است.

در این بیانیه همچنین افزوده شده است: تمامی افراد باید به قدر توان و وُسع خود برای متوقف کردن این حملات گسترده اقدامی انجام دهند تا بدین صورت با ایجاد جنبشی مطالبه گرانه، تمامی خواسته های عادلانه و قانونی مردم بحرین محقق شود. فقط خداست که یاری می کند.

شایان ذکر است سید مجید المشعل رئیس مجلس علمای بحرین در سخنانی تاکید کرده بود که هدف قرار دادن شیخ عیسی قاسم توسط آل خلیفه اعلام جنگ علیه شیعیان است و مردم برای دفاع از ایشان برای جانفشانی و ایثار آماده هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала