پیوستن شهزاده بحرینی به داعش و در خواست او از پدرش برای بیعت به این گروه

© Flickr / abcdz2000Bahrain national flag
Bahrain national flag - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارش ها حاکی از آن است که شاهزاده بحرینی به داعش پیوسته و از پدرش ملک حمد درخواسته کرده که از حکومت کناره گیری کند و به دولت اسلامی بپیوندد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، شاهزاده ناصر بن حمد آل خلیفه، فرزند چهارم پادشاه بحرین و فرمانده گارد سلطنتی بحرین به تازگی از طریق مرز ترکیه به سرزمین های که مقر داعش است فرار کرده و پناهنده شد است.او در پیامی هموطنان خود را به خروج دسته جمعی و تبانی برای پیوستن به صفوف خلافت اسلامی ترغیب می کند. داعش کنترول بخش های بزرگی از قلمرو جنگ زده سوریه، و دومین ولسوالی بزرگ عراق که دارای نیم میلیون نفرجمعیت است را در دست دارد.

 خبرگزاری دولت اسلامی در عراق و سوریه به نقل از شاهزاده ی 29 ساله فراری بحرین یک ویدیوی را منتشر کرده است که او در آن میگوید، به عنوان فرزند یک خانواده سلطنتی، همیشه یک ارتش از بندگان فرمانبردار به هر خواسته ی من پاسخ می دادند در حالی که مرا ستایش می کردند. بعد از آن که من شروع به تدبر در مصیبت های به وجود آمده کردم فهمیدم که  همه توسط صلیبیون غربی، کافران به ویژه امریکا به وجود آمده اند، هدف آنها اشاعه بی نظمی در کشورهای ما و غارت منابع طبیعی و نابودی سنت های ما است.

شاهزاده ناصر اضافه کرد؛ من کودکان محبوب، کاخ مجلل و زندگی مرفه را ترک کردم، تا به مبارزه با صلیبیون، کافران و دفاع از ایمان و شرافتم برخیزم. اما مایه ی اندوه من است که پدر من که یک دیکتاتور دست نشانده و یک نوکر امریکایی ها است بحرین را به یک پایگاه نیروی دریایی امریکا تبدیل کرده است. او باید سریعاً کناره گیری کند و به خلیفه ابوبکر بغدادی، که خداوند او را حفظ کند، اعلام تعهد و وفاداری کند.

 ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات متحده در بحرین که یک کشور پادشاهی کوچکی واقع در خلیج فارس است، قرار گرفته است. اما این روزها بحرین درگیر سیاست های سرکوبگرانه ی رژیم، علیه جنبش دموکراسی خواهی که آن را فرا گرفته، است. رژیم آل خلیفه با سلب حق شهروندی یک روحانی بسیار محترم به نام شیخ عیسی قاسم از تمام خطوط قرمز عبور کرده است. آقای قاسم راه های صلح آمیز را برای مقابله رژیم  ترجیح می دهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала