وزارت دفاع: تروریستان داعش سرکوب می‌شوند

© Photo / MrPenguin20وزارت دفاع افغانستان
وزارت دفاع افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سپوتنیک، کابل: وزارت دفاع افغانستان، با محکوم کردن حمله تروریستی گروه داعش در میان معترضان جنبش روشنایی در کابل، گفته است که نیروهای امنیتی این کشور برای سرکوب عناصر تروریستی به ویژه گروه داعش در سراسر افغانستان آمادگی لازم را دارند.

وزارت دفاع با ابراز این مطلب در اعلامیه‌ای گفته است: «این وزارت سع بلیغ را برای نابودی تروریستان در تمام افغانستان، بخصوص زون شرقی کشور که شاهد فعالیت‌های داعشیان بوده است، به خرج خواهد داد. به همین منظور در این اواخر وزارت دفاع ملی برای سرکوب نمودن داعشیان در زون شرقی، به اساس هدایت جلالتمآب رییس جمهور و سرقوماندان نیرو های مسلح، پرسونل جز و تام‌های لوای چهارم پیاده را جهت اجرای عملیات شاهین نمبر18 به ولسوالی کوت ولایت ننگرهار اعزام نموده است.»

این وزارت همچنین می‌افزاید: «وزارت دفاع ملی به زودی لانه‌های تروریستانی را که حمله تروریستی روزشنبه را سازماندهی کرده بودند، در زون شرق نابود خواهد کرد و آنان را با سزای شان خواهد رساند.»

در حملات انتحاری دو عضو گروه تروریستی داعش در میان معترضان جنبش روشنایی، 73 نفر کشته و 291 تن دیگر زخمی شده‌اند. سازمان ملل متحد این حمله تروریستی را مرگبارترین حادثه از سال 2001 به این سو در افغانستان یاد کرده است.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала