کلوپ ویدیو

مهاجر افغانستانی می خواهد تمام زمین را از ماین پاک کند

عضو شوید
با توجه به گزارش Kickstarter ، مسعود حسنی مهاجر افغانستانی که در هالند زندگی می کند در حال توسعه و ساخت یک ربات است، که می تواند برای پیدا کردن و از بین بردن ماین ها استفاده شود. این دستگاه 200 برابر ارزانتر و 20 برابر سریعتر از دیگر دستگاه های ماین یابی کار می کند.

این ربات مانند یک هواپیمایی بدون پیلوت که مجهز به یک دوربین با دید بالا، یک بازوی رباتیک و یک آشکار ساز فلز است. این آله به نام Mine Kafon Drone هواپیمایی بدون سرنشین که دارای سه بخش ماژول قابل تعویض دریافت خواهد بود. ماژول اول یک سیستم نقشه برداری 3- D است که در  GPS هواپیمای بدون سرنشین نصب است و در زمانیکه در اطراف منطقه پرواز می کند از آن یک نقشه سه بعدی را به طور کامل به شکل خودکار به  GPS میدهد و پس از آن این واحد آن را به اپراتور و در مرحله آخر هم در ماژول آشکار ساز فلز داده ها میرسد که توسط آن فلز و یا ماین آشکار می شود و منطقه شناسایی می شود.

این آله بعد از شناسای جای های ماین گزاری در ارتفاع پایین در سراسر منطقه به پرواز در میاید و طبق نقشه از پیش داده شده روی علامت های که به نشانه ای ماین علامت گذاری شده است مواد منفجره چاشنی دار را جاگزین میکند و بعد از آن این هواپیمای بدون سرنشین به یک فاصله امن پرواز می کند و چاشنی های جاگزین شده را انفجار میدهد.

Kickstarter  می نویسد، حسنی کمپاینی را برای جذب سرمایه به خاطر توسعه این هواپیمای بدون سرنشین نظامی برنامه ریزی کرده است و برنامه ساخت این هواپیمای بدون سرنشین کامل خواهد شد اگر سرمایه به اندازه 70 هزار یورو جمع آوری شود.

برنامه حسنی این است، که تا ده سال تمام سیاره زمین را از ماین پاک کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала