428 افسر پولیس از یک دوره آموزشی فارغ شدند

عضو شوید
سپوتنیک، کابل: چهارصد و بیست و هشت تن از افسران پولیس پس از سپری کردن یک دوره آموزشی شش ماهه، از «استاف کالج» فارغ شدند.

تاج محمد جاهد وزیر داخله افغانستان، فراغت این افسران را در بلند بردن توانایی‌های نیروهای امنیتی این کشور مهم خوانده گفت که ارتقاط سطح دانش رهبران پولیس از برنامه‌های راهبری وزارت داخله است.

وزیر امور داخله، تصریح کرد که فراغت این افسران از یک دوره آموزشی شش ماهه، با هدف بهبود رهبریت نیروهای پولیس ملی، در ادامه روندی صورت می‌گیرد که از چند سال به این سو آغاز شده و با موفقیت به پیش می‌رود.

تاج محمد جاهد همچنین به آغاز برنامه ماستری در چوکات «استاف کالج» اشاره کرد گفت که این برنامه به منظور بلند بردن هرچه بیشتر دانش مسلکی رهبران پولیس ملی به عنوان یکی از نیازمندی‌های مهم روی دست گرفته شده و قرار است با گسترش این برنامه، نیروهای پولیس ملی در حوزه آموزشی از حمایت‌های بیرونی بی‌نیاز شوند.

در همین حال، اکرام‌الدین یاور معین اداری وزارت امور داخله، می‌گوید که رهبری این وزارت با تمام توان در تلاش است تا از هر راه ممکن در جهت ارتقای دانش مسلکی افسران پولیس کار کرده و زمینه‌های آموزشی را در داخل و خارج کشور به این افسران فراهم سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала