جولیان آسانژ، ترامپ و کلینتون را با "وبا و سوزاک" مقایسه کرد

© AFP 2023 / John Stillwell Основатель WikiLeaks Джулиан Ассанж
Основатель WikiLeaks Джулиан Ассанж - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جولیان آسانژ بنیانگذار پورتال ویکی لیکس انتخاب بین دو نامزد ریاست جمهوری در انتخابات را به مقایسه بین "وبا و سوزاک" تشبیه کرد. به نظر او زیاد فرقی نمی کند، که کدام آنها در این انتخابات برنده می شوند.

ریا نووستی به نقل از پاسخ آسانژ به پرسش خبرنگاران در مورد آینده انتخابات ایالات متحده امریکا چنین می نویسد، "شما از من می پرسید که شما دوست دارید که وبا یا سوزاک برنده شود؟ شخصا من از این چیزها خوشم نمیاید".

با توجه به سخنان بنیانگذار ویکی لیکس در تحلیل نهایی چنین به نظر میرسد، که نقش اصلی در اداره کشور ایالات متحده امریکا را یک گروهی از لابی ها و بروکرات ها که توانایی به زانو در آوردن هر نامزد را دارند، پیش خواهند برد.

آسانژ گفت:- "من فکر می کنم شما می دانید که سیاست در ایالات متحده چگونه است. هر کس و یا هر حزب که به قدرت نمیرسد به زودی و خیلی سریع با بروکراسی یکجا می شوند و در موقعیت قرار میگیرد که برخی از اهرم ها در دست او باشد. و به این طور این لابی گری مانند شرکت های بزرگ حرکت خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که این اهرم ها کمک می کند که وضعیت را در کنترول داشته باشد. و اما به نظر من آنچه مهم می باشد،  مسئولیت سیاسی است تا جلو این سازمان های سیاسی فاسد را گرفته و فعالیت های آنها را محدود کنند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала