نخست وزیر مالزیا – جهان اسلام باید جلو دخالت خارجی ها را بگیرد

© REUTERS / Olivia HarrisMalaysia's Prime Minister Najib Razak during a joint news conference with Dutch Prime Minister Mark Rutte in Putrajaya November 5, 2014
Malaysia's Prime Minister Najib Razak during a joint news conference with Dutch Prime Minister Mark Rutte in Putrajaya November 5, 2014 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نجیب رزاق نخست وزیر مالزیا امروز در بازگشایی انجمن اقتصادی جهان اسلام چنین بیان داشت، جهان اسلام باید جلو مداخله نیروهای سوم در امور داخلی کشورهای اسلامی را بگیرند، چرا که این به بی ثباتی سیاسی و آشفتگی منجر می شود.

او تاکید کرد:- "بدون ثبات سیاسی، توسعه اقتصادی غیر ممکن است". او به حمله به عراق اشاره کرد و گفت، "حمله به عراق زنجیره ای از هرج و مرج را در آن کشور ایجاد کرده است و بنیاد اقتصادی این کشور را از بین برده است" و همچنان  حتی احتمال این میرود که کشورهای لیبیا و سوریه هم از بین برود. او اضافه کرد، "بهار عربی منجر به بی ثباتی در کل منطقه شد".

نجیب رزاق گفت:- "در نتیجه این حوادث هزاران نفر از مردم کشته شدند و گروه های تروریستی زیاد به وجود آمد و گروهای مسلح آزادی بدست آوردند". رمزهای پنهان جعبه پاندورا درگیری ها باز شد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала