گری جانسون از بیرون شدن نیروهای امریکایی از افغانستان پشتیبانی کرد

© REUTERS / Kacper PempelАмериканский военный воздушно-десантных войск во время масштабных учений НАТО "Анаконда" в Польше
Американский военный воздушно-десантных войск во время масштабных учений НАТО Анаконда в Польше - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گری جانسون کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب آزادیخواه از بیرون شدن نیروهای امریکایی از افغانستان که در سال 2001 وارد شده بودند، پشتیبانی کرد.

جانسون در یک برنامه شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت:- "من به این باور هستم که باید نیروهای ما از افغانستان بیرون شوند. شما شاید دلیل بیاورید که این کار عواقب وحشتناکی را به دنبال خواهد داشت، اما من فکر می کنم این عواقب را 20 سال بعد هم خواهد داشت و به همین دلیل ما مجبور هستیم افغانستان را ترک کنیم. یا اینکه برخی ها بر این باورند، که ما باید برای همیشه در افغانستان بمانیم".

مجری برنامه پرسید، اگر نیروهای ایالات متحده امریکا از افغانستان بیرون شوند، شما فکر نمی کنید طالبان دوباره برگردند؟ جانسون پاسخ داد. طالبان در حال حاضر وجود دارد و ایده که ماندن تا ابد در افغانستان به این کشور کمک خواهد کرد و مشکل افغانستان حل خواهد شد درست نیست و این تنها چیزی است که ما خود را بازی می دهیم.

جانسون از سال 1995 تا 2003 فرماندار نیومکزیکو بود. شانس برنده شدن او در حال حاضر درحدود 3 در صد می باشد و او بیرون از کمپین انتخاباتی شمرده می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала