استفاده از کلمات توهین‌آمیز از سوی ترامپ در مقابل یک کودک

© AP Photo / Chris PizzelloNBC Universal announced Monday it is "ending its business relationship" with real estate magnate and television host Donald Trump over "recent derogatory statements" he made about immigrants in a speech launching his 2016 presidential campaign.
NBC Universal announced Monday it is ending its business relationship with real estate magnate and television host Donald Trump over recent derogatory statements he made about immigrants in a speech launching his 2016 presidential campaign. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در بحث های اخیر انتخاباتی میان کودکان، میزان استفاده از کلمات و واژگان توهین آمیز به سطح کم سابقه ای افزایش پیدا کرده است.

بر اساس تحقیق صورت گرفته از سوی یک موسسه امریکایی، روش سخنرانی توهین‌آمیز دونالد ترامپ بر کودکان نیز تأثیرگذار بوده است.

در جریان یکی از گردهمایی های "دونالد ترامپ" نامزد جمهوریخواه انتخابات امریکا، در ایالت ویرجینیا، کودکی 10 ساله با صدای بلند به فحاشی علیه کلینتون، نامزد حزب دموکرات، پرداخت.

مادر این کودک پس از گردهمایی در پاسخ به خبرنگاران گفت که فرزندش حق دارد هرآنچه را می خواهد بیان کند؛ اما به دلیل سن کمش اجازه نداد رسانه ها با او مصاحبه کنند.

درحالی که استفاده یک کودک ده ساله از کلمات توهین آمیز، شاید برای ما بسیار شوکه کننده به نظر رسد؛ اما با توجه به رفتار، اخلاق و طرز صحبت کردن ترامپ، می توان انتظار داشت که طرفداران وی و کودکانی که تحت تاثیر او قرار می گیرند نیز ادبیات توهین آمیزش را مورد استفاده قرار دهند.

ترامپ که از اوباما سخت رنجیده است او را بد ترین رئیس جمهور امریکا خواند - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ که از اوباما سخت رنجیده است او را بد ترین رئیس جمهور امریکا خواند

اگرچه استفاده از کلمات توهین‌آمیز از سوی ترامپ برای یک کودک بدآموزی به همراه داشته است، صحبت های اسلام هراسانه و ن‍ژادپرستانه وی نیز عواقب بسیاری در جامعه آمریکا ایجاد کرده است.

یک موسسه تحقیقاتی در جدیدترین بررسی خود اعلام کرد اقدامات و صحبت های ترامپ باعث افزایش خشونت در میان کودکان شده است. این موسسه در گزارش خود اعلام کرده در بحث های اخیر انتخاباتی میان کودکان، میزان استفاده از کلمات و واژگان توهین آمیز به سطح کم سابقه ای افزایش پیدا کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала