وزارت دفاع: ولسوالی کوت کاملا تصفیه شده است

© Photo / MrPenguin20وزارت دفاع افغانستان
وزارت دفاع افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سپوتنیک، کابل: دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع می‌گوید که ولسوالی کوت در ولایت ننگرهار، از وجود جنگجویان گروه تروریستی داعش کاملا تصفیه شده است.

اقای وزیری که امروز در یک کنفرانس خبری صحبت می‌‌کرد، گفت که ولسوالی اچین نیز در حال تفصیه شدن است. سخنگوی وزارت دفاع افزود که عملیات پاک‌سازی به شدت در برخی از ولسوالی‌های ناامن ولایت ننگرهار ادامه دارد و قرار است به زودی تمام ولسوالی‌های این ولایت از وجود تروریستان گروه‌های طالبان و داعش پاک‌سازی شوند.

دولت وزیری همچنین گفت که در برخی از ولسوالی‌های ولایت هملند همچنان ادامه دارد. به گفته او، طی روزهای اخیر، جنگجویان طالبان در ولسوالی‌های گرمسیر، خانشین، نادعلی، مارجه و سنگین دست به تحرکات بیشتری زده اما نیروهای امنیتی توانسته‌اند جلوی پیشروی آنان را بگیرند. آقای وزیری می‌گوید که طالبان در ولسوالی‌‌های سنگین، مارجه و خانشین شکست خورده اما در ولسوالی نادعلی به مقاومت شان ادامه‌ داده‌اند. به گفته سخنگوی وزارت دفاع، مرکز ولسوالی نادعلی بدست نیروهای امنیتی است و این نیروها تلاش دارند تا ساحته تحت پوشش خود را گسترش دهند. او تاکید کرد که طالبان در ولسوالی نادعلی نیز در حال شکست خوردن است. به گفته او، گفتگوهای مخابراتی طالبان که توسط نیروهای امنیتی ثبت شده، نشان می‌دهد که این جنگجویان توان مقاومت را از دست داده و درخواست کمک کرده‌‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала