یک زوج جوان مینو غذا از زباله دانی تهیه کردند

© AFP 2023 / Anna Monacoیک زوج جوان مینو غذا از زباله دانی تهیه کردند
یک زوج جوان مینو غذا از زباله دانی تهیه کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک زوج جوان انگلیسی اقدام به صرفه جویی اقتصادی کرده و به میهمانان محفل عروسی خود غذاهایی پیشکش کردند که مواد اولیه آنها از سطل های آشغال فراهم شده بود.

. طوری که دیده شد در سطل های آشغال رستوران ها و سوپرمارکت ها می توان مواد غذایی ارزشمندی پیدا کرد، هرچند این مراکز آنها را دور ریختنی به شمار می آورند.
گفته می شود که این زوج جوان با نام های "نیکولا هجس" و "کریستوفر ماکنا" تنها به دلیل صرفه جویی این کار را نکرده اند. ماجرا از این قرار است که آنها خود را از پیروان مکتب فریگنیسم (مشابه مکتب وگانیسم) به شمار می آورند. ایدئولوژی مکتب فریگنیسم ضد مصرف گرایی‌ است و پیروان آن تنها از غذاهایی استفاده می‌کنند که دور ریخته شده باشند.
نیکولا در صفحه ی شخصی اینترنتی خود در این رابطه نوشته است:
"درود بر غذای سطل های زباله!"
به نوشته سایت "Thomson Reuters Foundation" این عروسی عجیب در روز 6 اوت سال جاری با حضور 80 میهمان در شهر نورث همپتون انگلیس برگزار خواهد شد. صاحب رستورانی که عروسی نیکولا و کریستوفر در آنجا برگزار خواهد شد گفته است که او برای اولین بار با چنین سفارشی "جشن زباله ای" روبرو می شود.
جالب است بدانید که عروس این ماجرا گذشته از صرفه جویی برای ضیافت شام، تصمیم گرفته است لباس عروسی خود را نیز از اینترنت سفارش دهد. او همچنین دسته گل عروس را نیز از گلهای خیابان درست خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала