افزایش کودک ازاری در جاپان

© Flickr / Ren RebadomiaTerror children
Terror  children - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
افزایش آگاهی عمومی در مورد کودک آزاری و همکاری بیشتر آنان با مقام های اجرایی کشور، بیمارستانها و نهادهای ذیربط می تواند به کاهش این آمار کمک کند

آمار منتشر شده که بر اساس نظرسنجی صورت گرفته، نشان می دهد که در سال گذشته میلادی 103 هزار و 260 مورد کودک آزاری به ثبت رسیده که این موضوع نگرانی های فزاینده ای را پس از انتشار این آمار در سطح جامعه جاپان ایجاد کرده است.

وزارت صحت و رفاه اجتماعی جاپان روز جمعه در گزارشی اعلام کرد که بیشتر خشونت های صورت گرفته مربوط به آزار و اذیت هایی است که کودکان توسط والدین در خانه دچار آن شده اند.

نتایج بدست آمده در این نظرسنجی به نقل از کارشناسان، نابرابری در درآمد خانوارها و انزوای خانواده ها از جوامع را یکی از دلایل اصلی روند رو به گسترش این پدیده در کشور معرفی کرده است.

اگرچه دولت جاپان از سال 1990 برنامه مدونی را برای کاهش کودک آزاری در کشور آغاز کرده اما در طول 25 سال گذشته این روند همچنان سیر صعودی داشته است.

NBC Universal announced Monday it is ending its business relationship with real estate magnate and television host Donald Trump over recent derogatory statements he made about immigrants in a speech launching his 2016 presidential campaign. - اسپوتنیک افغانستان
استفاده از کلمات توهین‌آمیز از سوی ترامپ در مقابل یک کودک

وزارت صحت و رفاه اجتماعی این کشور اعلام کرد که نتایج بدست آمده از رشد 16 درصدی خشونت علیه کودکان نسبت به سال قبل (2014) حکایت دارد که رقم خیره کننده ای است.

گزارش می افزاید، از مجموع کودکانی که دچار این مشکل شده اند، 48 هزار و 693 مورد دچار آزار روانی، 28 هزار و 611 نفر دچار آزار فیزیکی، 24 هزار و 438 نفر مورد بی توجهی و یک هزار و 518 مورد دچار اذیت و آزار جنسی شده اند.

این گزارش با ابراز تاسف از وضعیت موجود تاکید کرده که افزایش آگاهی عمومی در مورد کودک آزاری و همکاری بیشتر آنان با مقام های اجرایی کشور، بیمارستانها و نهادهای ذیربط می تواند به کاهش این آمار کمک کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала