تشدید محاصره حلب

© Sputnik / Hikmet DurgunБойцы «Демократических сил Сирии» неподалеку от города Ракки
Бойцы «Демократических сил Сирии» неподалеку от города Ракки - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اعزام 2000 رزنده تازه نفس به میدان جنگ حلب سوریه

دو هزار رزمنده تازه نفس مقاومت اسلامی نُجَباء جهت حفظ خطوط محاصره تروریستهای تکفیری و تشدید فشار بر تروریست ها به شهر «حلب» سوریه رسیدند.

آژانس مهر: به نقل از مرکز رسانه ای مقاومت اسلامی نجباء، شماری زیادی از رزمندگان مقاومت اسلامی نجباء برای کمک به ارتش سوریه در مبارزه با تروریست های تکفیری در شهر حلب به این مکان اعزام شدند.

رسانه های عربی و غربی حامی تروریست ها مانند شبکه های العربیه و دیگر شبکه ها نیز پس از شکست تروریست ها در شهر حلب، به فضاسازی رسانه ای و دروغ پراگنی برای تضعیف محور مقاومت و تقویت تروریست ها روی آورده اند.

این در حالی است که گروه های تروریست اذعان کرده اند که در جریان درگیری ها با ارتش سوریه در جنوب شهر حلب طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ عنصر تروریستی به هلاکت رسیده اند و ده ها تَن دیگر نیز زخمی شده اند.

در همین راستا ناظرین حقوق بشر نیز اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ عنصر مسلح در مناطق مختلف سوریه به دست نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیده اند.

در عرصه نظامی نیز ارتش سوریه در ادامه حملات خود علیه تروریست ها در شهر حلب، مراکز عناصر تروریستی در پوهنحی توپچی و تسلیحات را در جنوب شهر حلب بمباران کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала