حمله بر منزل نماینده مردم پروان

© AP Photo / Rahmat Gulپارلمان افغانستان
پارلمان افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وی میگوید، دشمن بسیار زبون و ناجوان است، من همیشه نگران حمله دشمن بودم چون دشمن از بیگانگان دستورمی گیرد و اراده دشمن به دست بیگانگان است

شب گذشته منزل مسکونی عبدالستار خواصی در ولایت پروان مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.
مسوولان امنیتی ولایت پروان میگویند: ساعت 7:30 دقیقه شب گذشته منزل مسکونی عبدالستار خواصی، نماینده مردم پروان درمجلس نماینده گان در منطقه اشترشهر ولسوالی شینواری، دره غوربند ولایت پروان مورد حملات مسلحانه سبک وسنگین قرار گرفت، اما وی جان به سلامت برده و این حمله تلفات جانی وخساراتی در پی نداشته است.
حسین شاه مقصودی فرمانده امنیه ولسوالی شینواری ولایت پروان در صحبت با آریانانیوز گفت آقای خواصی به رخصتی به دره غوربندها به منطقه شان آمده بود و بیشتر از چهار مرتبه از چندین جهت بالای منزل وی حمله مسلحانه با سلاح های سنگین و سبک صورت گرفت، اما تلفات و خساراتی در پی نداشت.
وی می افزاید که درگیری از ساعت 7:30 دقیقه شب الی 12 شب جریان داشت و در حال حاضر نیروهای کمکی به خاطر حفاظت از وی به ساحه فرستاده شده است.
درعین حال این عضو مجلس نماینده گان حمله مسلحانه را سازمان یافته و کار دشمنان افغانستان می خواند.
به گزارش آریانا نیوز وی میگوید، دشمن بسیار زبون و ناجوان است، من همیشه نگران حمله دشمن بودم چون دشمن از بیگانگان دستورمی گیرد و اراده دشمن به دست بیگانگان است.
این نخستین بار است که بالای منزل مسکونی آقای خواصی در ولسوالی شینواری این ولایت مورد حمله مسلحانه قرار گرفته است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала