لاوروف - غرب از استانداردهای دوگانه در ارزیابی از وضعیت انسانی در سوریه و یمن استفاده می کند

© AFP 2023 / Attila KisbenedekГлава МИД России Сергей Лавров
Глава МИД России Сергей Лавров - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در دانشگاه فدرال اورال به دانشجویان آن دانشگاه گفت، غرب از معیار های دوگانه در ارزیابی از وضعیت انسانی در سوریه و یمن استفاده می کند.

او گفت:- "آلمان شریک اصلی ما نه تنها در امور اروپا بلکه در برخورد با مشکلات جهانی از جمله حل درگیری ها، مبارزه با تروریسم بین المللی و افراط گرایی می باشد. و در این جا نباید استانداردهای دوگانه وجود داشته باشد، به گونه نمونه می توان از بحران انسانی در سوریه که نقطه مرکزی گفتمان سیاسی دولتمردان غربی را تشکیل میدهد اما در مقابل با بی پروایی از کنار مشکلات وضعیت انسانی در یمن میگذرند".

لاوروف گفت:- "وضعیت در یمن به عنوان یک "فاجعه انسانی" است و این چیزی است که باید روی آن فکر شود و روی رویکردها در لیبی و یمن باید کار شود و از بحران شدن وضعیت در عراق جلوگیری شود و این چیزی است که نیاز به استاندارهای یگانه میخواهد و باید معیارهای یگانه در اولویت مطلق قرار بگیرد تا تروریسم از بین برود".

او همچنین باورمندی خود را به این مسئله ابراز داشت و گفت:- "ما نباید روی تفاوت ها تاکید کنیم، در دستور کار ما باید فعالیت های مثبت باشد و ما باید به وحدت فکر کنیم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала