اشرف‌غنی: دوست و دشمن ما در منطقه مشخص است

© AP Photo / Rahmat Gulاشرف غنی
اشرف غنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سپوتنیک، کابل: اشرف‌غنی رییس جمهور افغانستان، می‌گوید که دولت این کشور از انزوای بین‌المللی بیرون شده و دوست و دشمن‌اش در منطقه مشخص شده است.

اشرف‌غنی که شام روز گذشته با شماری از بزرگان و نمایندگان ولایات جنوبی دیدار و گفتگو می‌کرد، افزود که در گذشته دولت افغانستان در انزوای بین‌المللی قرار داشت اما اکنون «بدبینان» این کشور در انزوا قرار گرفته‌اند. اشرف‌غنی به این که در منطقه کدام کشور به عنوان دشمن و بدبین افغانستان شناخته می‌شود چیزی نگفته اما به نظر می‌رسد که اشاره او به دولت پاکستان است.

اشرف‌غنی همچنین در دیدار گفته که قول اردوی هلمند مورد توجه خاص قرار گرفته و این قول اردو دو باره فعال شده است. به گفته آقای غنی، وی روزانه از فعالیت قول اردوی هلمند گزارش می‌گیرد.

در همین‌حال، نمایندگان و بزرگان ولایات جنوبی قندهار، زابل، هلمند و ارزگان از فساد اداری،‌ گسترش ناامنی‌ها و عدم توجه دولت به راه‌اندازی برنامه‌های انکشافی در این ولایت‌ها شکایت کرده‌اند.

همچنین اشرف‌غنی نیز شکایت‌های این بزرگان قومی را به جا توصیف کرده می‌گوید که حکومت در نظر دارد مطابق به امکانات خود و براساس اولویت‌ها به مشکلات رسیدگی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала