غرب همیشه در تلاش است مجاهدین افغان را تضیف کند

© Photo / ریاست اجراییهداکتر عبدالله: به زودی وضعیت ننگرهار تغیر می‌کند
داکتر عبدالله: به زودی وضعیت ننگرهار تغیر می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده پارلمان افغانستان با اشاره به تنشهای اخیر رهبران دولت کابل اظهار داشت که عبدالله نباید تسلیم ایجاد حکومت وحدت ملی می‌شد در حالی که غربی‌ها همواره برای تضعیف مجاهدین این کشور تلاش می‌کنند.

قاضی نذیر احمد حنفی نماینده پارلمان افغانستان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اعلام کرد: بروز اختلافات «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی و «اشرف‌غنی» رئیس‌جمهور افغانستان نشان می‌دهد که غنی قصد اداره امورات دولت و تصمیم‌گیری به تنهایی را دارد.
وی افزود: اختلافات کنونی رئیس‌جمهور و رئیس اجرایی افغانستان بستری برای جنجال‌های مردم افغانستان است و با توجه به جنگ‌هایی که از سوی دشمنان در این کشور دامن زده می‌شود نباید به چنین مشکلاتی پرداخت زیرا این اختلافات زیان‌های مختلفی در ابعاد گوناگون برای افغانستان به همراه دارد.
حنفی اظهار داشت: اعتراضات «عبدالرشید دوستم» معاون اول رئیس‌جمهور افغانستان، از یک سو و انتقادهای عبدالله و تشکل‌های جهادی از سوی دیگر نشان دهنده این است که اشرف‌غنی قصد دارد مسائلی را به تنهایی تصمیم بگیرد.
نماینده پارلمان افغانستان خطاب به رئیس‌جمهور این کشور گفت: تصمیم‌گیری فردی موجب تنهایی می‌شود و برای رفع این مشکلات باید هرچه سریع‌تر اقدامی صورت گیرد در غیر این صورت این مصیبت‌هایی که تاکنون همواره همراه افغانستان بوده، ادامه می‌یابند.
وی در پاسخ به پرسشی در مورد موضوع‌گیریها در خصوص تحولات کنونی افغانستان، اظهار داشت که موضع مجاهدین از گذشته تاکنون مشخص بوده است و نیازی به پرداختن مجدد به این مسئله نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала