جاسازی ماهرانه مواد مخدر در جاروهای دستی

© Flickr / UK Ministry of DefenceHeroin Drugs
Heroin Drugs - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
14 کیلو گرام هیروئین که به طور ماهرانه در جاروهای دستی توسط قاچاقبران جاسازی شده بود و قرار بود به کشورهای همسایه انتقال داده شود، توسط نیروهای امنیتی کشور در ولایت بغلان کشف گردید.

به گزارش آوا، نیروهای کنترول دروازه های شهر کابل معینیت مبارزه علیه مواد مخدر وزارت امور داخله در جریان تلاشی یک واسطه نقلیه مقدار 14.4کیلوگرام هیروئین را کشف و ضبط کردند.

این مقدار مواد را قاچاقبر دستگیر شده به صورت بسیار ماهرانه در تعدادی جاروی دستی جاسازی نموده بود که با سعی و تلاش منسوبین این معینیت کشف و بدست آمد.

این مقدار مواد در ولایت بغلان جاسازی و قاچاقبران قصد انتقال آن را به ولایت نیمروز و از آن طریق میخواستند به کشورهای همسایه قاچاق نمایند.

در پیوند به این قضیه یکتن مظنون بازداشت و برای تحقیقات بیشتر تحت نظارت پولیس مبارزه علیه مواد مخدر قرار دارد.

در ولایت ننگرهار نیز نیروهای مبارزه علیه مواد مخدر وزارت امور داخله مقدار 21 کیلوگرام هیروئین را که در یک واسطه نقلیه جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

این مقدار مواد در ولسوالی روداد ولایت ننگرهار کشف و در ارتباط با آن یکتن مظنون بازداشت گردیده است.

در جریان 4 عملیات در ساحات مختلف شهر هرات نیز 5 تن از قاچاقبران و خرده فروشان مواد مخدر از سوی نیروهای پولیس مبارزه علیه مواد مخدر دستگیر و به پنجه قانون سپرده شده اند.

در مجموع مقدار مقدار 3 کیلوگرام مواد مخدر تحت نام هیروئین، نیم کیلو گرام مواد کیمیایی و تعداد تقریبا (100) پوری کوچک هیروئین کشف و ضبط گردیده است.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала