بازرگان ورشکسته در مرکز مسکومردم را در یک بانک به گروگان گرفت

© Sputnik / Valeriy MelnikovПолицейский у отделения "Ситибанка", в котором неизвестный захватил заложников и угрожает взорвать банк. Отделение "Ситибанка" находится в центре Москвы, на Большой Никитской улице
Полицейский у отделения Ситибанка, в котором неизвестный захватил заложников и угрожает взорвать банк. Отделение Ситибанка находится в центре Москвы, на Большой Никитской улице - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عصر روز چهارشنبه یک مرد ناشناخته یک دفتر "سیتی بانک" را در مسکو به تصرف در آورد.

این فرد مهاجم چهار نفر را به گروگان گرفته و تهدید کرده است که دفتر این بانک را منفجر می کند. او خواستار گفتگو با پولیس شده است.

تکمیلی:

بر روی سینه او یک شی شبیه به بمب بسته شده است.

مسیر حرکت در خیابان مسدود شده و اطراف بانک را کماندوها و سربازان خاص گرفته است.

پس از مذاکره این مهاجم دو نفر از گروگان ها را آزاد کرد پس از آن یک نفر دیگر را نیز آزاد کرد.

ایگور شیوچوک یکی از پیشکسوتان گروه "آلفا" به ریا نووستی گفت، این بمب که گروگانگیر بر روی سینه خود بسته است حدود یک کیلو گرام تی ان تی است اما به احتمال زیاد شاید مواد اصلی نباشد.

همچنین این مهاجم در یک پیام ویدیویی که در انترنت به نشر رسانده ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را متهم به این می کند که عامل این کار او می باشد.

در این ویدیو این مهاجم دو خواست دارد. در مرحله نخست باید دولت روسیه به سطح ملی ورشکستی را بپذیرند. و در مرحله دوم، او خواهان این است که برای کسانی که ورشکسته شده اند دولت باید کمک های پزشکی و حقوقی مهیا کند.

تکمیلی:

طبق آخرین گزارش ها به گفته پولیس مسکو، مهاجم همه گروگان ها را آزاد کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала