کریستیانو رونالدو و دیوید بکام فلم بازی می کنند

© REUTERS / Vincent WestReal Madrid's Cristiano Ronaldo celebrates a goal during their Spanish first division soccer match against Eibar at Ipurua stadium in Eibar November 22, 2014.
Real Madrid's Cristiano Ronaldo celebrates a goal during their Spanish first division soccer match against Eibar at Ipurua stadium in Eibar November 22, 2014. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک کارگردان مشهور سینمای هالیوود با کمک مالی باشگاه رئال مادرید درحال فراهم سازی شرایطی است که بتواند فلمی را در باره ستاره شدن بازیکنان این باشگاه بسازد.

خبرگزاری آوا به نقل از نشریه سان چاپ انگلیس می نویسد،هاروی واینستین تهیه کننده ی مشهور سینمای هالیوود قصد دارد فلمی را با حضور ستارهای سرشناس دنیا از جمله کریستیانو رونالدو، دیوید بکام، جاستین بیبر و البته کلینت ایستوود بسازد.
این فلم قرار است با کمک باشگاه رئال مادرید ساخته شود و موضوع آن در خصوص تبدیل شدن یک نوجوان به ستاره بزرگ در فوتبال است.
با حضور این ستاره ها در این فلم می تواند سود مالی خوبی برای باشگاه رئال و واینستین داشته باشد. البته هنوز خبری از شروع مراحل ساخت این فلم منتشر نشده است و گفته می شود در اوایل سال 2017 فلمبرداری این فلم از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала