پوتین طبق وعده خود یک جعبه آیس کریم به شی جین پینگ داد

© Sputnik / Michael KlimentyevПрезидент России Владимир Путин и председатель Китайской Народной Республики Си Цзиньпин на церемонии официальной встречи в Пекине
Президент России Владимир Путин и председатель Китайской Народной Республики Си Цзиньпин на церемонии официальной встречи в Пекине - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه یک جعبه پر از آیس کریم روسی را به شی جین پینگ رئیس جمهور چین هدیه داد.

در آغاز نشست دو جانبه بین رئیس جمهور روسیه و چین، ولادیمیر پوتین خاطر نشان کرد که رهبر چین در اجلاس شهر ولادی وستوک به او گفته بود که بازرگانان چینی از آیس کریم روسی بسیار تعریف می کنند.

ریا نووستی به نقل از سخنان پوتین می نویسد، "من وعده داده بودم که برای شما میاورم و حالا یک جعبه آیس کریم روسی را به شما هدیه میدهم".

شی جین پینگ رئیس جمهور چین از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه سپاسگزاری کرد و گفت که من هم سخنان بازرگانان که آیس کریم روسی را دوست دارند تایید می کنم  واقعا که خوشمزه می باشد.

شی جین پینگ گفت:- "من از آیس کریم خوشمزه که به من هدیه دادید از شما سپاسگزاری می کنم. در هر سفر خود من در روسیه توصیه می کنم که برایم آیس کریم بخرند و بعدا میاورم به خانه و همه باهم میخوریم. آیس کریم که در روسیه درست می شود بسیار خوشمزه می باشد، چرا که شما بهترین قیماق را در اختیار دارید. من واقعا آیس کریم روسی را دوست دارم و از حسن نیت نیک شما سپاسگزاری می کنم".    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала