داکتر عبدالله: شماری اعضای پارلمان نفاق‌پراکنی می‌کند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر عبدالله عبدالله
عبدالله عبدالله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سپوتنیک، کابل: داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی افغانستان، می‌گوید که شماری از اعضای مجلس نمایندگان که توسط آرای مردم به این مجلس راه‌یافته‌اند، نفاق‌‌ و تفرقه‌پراکنی می‌کنند.

آقای عبدالله که امروز در جلسه شورای وزیران صحبت می‌کرد، از این نمایندگان نام نگرفت اما این افراد از بیرون تمویل و حمایت می‌شوند. وی افزود: «تبعیض، نفاق و تفرقه را که متاسفانه ما و شما در صحنه سیاسی کشور و در رسانه‌ها شاهد آن هستیم، نیروهای امینتی ما قربانی این توطیه‌ها نشده‌اند و افتخار می‌کنیم. این‌ها تنها از خانه خود دفاع نمی‌کنند بلکه از خانه مشترک تمام مردم دفاع می‌کنند. اما،‌ می‌بینیم که چه بحث‌هایی صورت می‌گیرد، چه موضوعاتی از زبانی مردمانی که خود را دانشمند و نماینده‌های مردم معرفی می‌کنند و متاسفانه به نمایندگی از مردم هم آمده در کرسی‌های پارلمان قرار گرفته‌اند که فقط تفرقه، نفاق و تبعیض‌پراکنی می‌کنند.»

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی به چگونگی تفرقه و نفاق‌پراکنی این نمایندگان اشاره‌ای نکرد اما گفت که این افراد خون سربازان امنیتی را نادیده گرفته و آب به آسیاب گروه‌های تروریستی می‌ریزند.

عبدالله عبدالله همچنین در این جلسه از مشکلات ناامنی، گسترش فقر و افزایش رقم بی‌جاشدگان داخلی نیز اشاره کرد و گفت که چهل درصد مردم افغانستان با کمبود مواد غذایی مواجه هستند. او تاکید کرد که میزان بی‌کاری نیز بیشتر شده است. وی گفت که مشکلات امروزی کمتر از دو سال قبل نیست.

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در جلسه شورای وزیران روی مبارزه با فساد اداری نیز تاکید کرد و گفت که اجازه برخورد سیاسی با قضیه مبارزه با فساد داده نمی‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала