اعتراض زنان پاکستانی به دلیل اخراج اجباری همسران افغان شان

© AP Photo / K.M. ChaudaryPakistani Christians gather to pray for the victims of Sunday's suicide bombings that struck two churches, in Lahore, Pakistan, Monday, March 16, 2015
Pakistani Christians gather to pray for the victims of Sunday's suicide bombings that struck two churches, in Lahore, Pakistan, Monday, March 16, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنان از حکومت پاکستان خواسته‌اند که بیرون کردن اجباری افغانان از این کشور را متوقف کنن

زنان پاکستانی که با مردان افغان ازدواج کرده بودند، در پشاور پاکستان به دلیل اخراج اجباری همسران و فرزندان‌شان از این کشور، اعتراض کردند.
آنان از حکومت پاکستان خواسته‌اند که بیرون کردن اجباری افغانان از این کشور را متوقف کنند.
شمیم بی‌بی، همسر یک مرد افغان به رسانه‌های این کشور گفته است: "شوهر و پسران من از پاکستان اخراج شده‌اند و اکنون ما یک فامیل تقسیم شده استیم."
او افزود که فامیل شوهرش از هفت دهه به این سو در پشاور زندگی می‌کنند و بنابر ارتباط فامیلی که با آنان دارند، با او عروسی کرده است.

An overview of the scene of a bomb blast outside a hospital in Quetta, Pakistan - اسپوتنیک افغانستان
اعتراض وکلای پاکستانی به کشتار در کویته

به گفته‌ی او پیشتر پسران او زندانی و سپس به گونه‌ی اجباری به افغانستان برگشتانده شده‌اند و اکنون فامیلش منبع درآمد ندارد.
به گزارش تلویزیون یک, این در حالیست که مقام‌های پاکستانی اخیرن خبر داده بودند که ۲۴۰ هزار مهاجر افغان پس از عید فطر امسال ماهانه به افغانستان برگشتانده می‌شوند.
بنابر گزارش‌ها، دستکم صد هزار مهاجر ثبت‌ شده‌ی افغان در جریان هشت ماه گذشته به کشورشان برگشتانده شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала