معلمین برای درس دادن پناهجویان آماده نیستند

© Fotolia / Syda ProductionsУченики в классе
Ученики в классе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در سطح آلمان یک سوم کودکان در مکتب، پیش زمینه مهاجرت دارد

براساس یک بررسی جدید معلمین در اکثر ایالات آلمان، فقط به صورت ناکافی برای درس دادن اطفال پناهجویان آمادگی دارند. حالا معلمین شماری از ایالات مکلف شده اند که در دوران آموزش، چند کورس زبان را نیز سپری کنند.
"شورای کارشناسان بنیاد آلمانی برای ادغام و پناهجویان" در یک بررسی جدید نوشته است که در آموزش معلمین برای آماده شدنِ جهت درس دادن به اطفال پناهجویان، فقط شش ایالت در برخورد با تنوع زبانی، به یادگیری زبان قانوناً مکلف هستند.
"انستیتوت مرکاتور برای آموزش زبان و زبان آلمانی به عنوان زبان دوم" در گزارش "شورای کارشناسان بنیاد آلمانی برای ادغام و پناهجویان" ذکر کرده است که در آموزش معلمین، همواره امکانات شایستگی و آموزش لازم اندکی برای یادگیری زبان و آشنایی با تنوع فرهنگی وجود دارد.

Rape - اسپوتنیک افغانستان
تجاوز گروهی پناهجویان افغان بالای یک پسر

به گزارش احیا, در سطح آلمان یک سوم کودکان در مکتب، پیش زمینه مهاجرت دارد. در این بررسی آمده است: «باوجود بهبودی ملموس، در ۱۵ سال اخیر، کودکانی که والدین شان در خارج متولد شده اند، در پایان مکتب ابتدایی در قسمت خواندن و محاسبه،حد اوسط یک سال از آن همصنفان شان عقب مانده اند که از والدین آلمانی به دنیا آمده اند.»
این بررسی می افزاید:"بعد از گذار به مراحل بالای مکتب، این نابرابری ها بازهم افزایش می یابد: شمار نوجوانان با پیش زمینه مهاجرت در مکاتب ابتدایی بیشتر است، غالباً مشکلات در یادگیری درس ها دارند و اغلب مکتب را به پایان نمی رسانند".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала