وزارت دفاع: توطیه دشمن در ترینکوت خنثا شد

© Photo / MrPenguin20وزارت دفاع افغانستان
وزارت دفاع افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سپوتنیک، کابل: وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده که توطیه جنگجویان گروه طالبان برای تسلط بر شهر ترینکوت مرکز ولایت ارزگان در جنوب این کشور خنثا شده و تمام نقاط استراتژیک این شهر تحت کنترول نیروهای امنیتی قرار گرفته‌اند.

این وزارت تاکید کرده که نبرد علیه تروریستان طالب در نقاط مختلف ولایت ارزگان به سرنگونی جنگجویان این گروه انجامیده است. وزارت دفاع تاکید کرده که تمام مناطق ترینکوت به زودی از وجود تروریستان طالب پاک‌سازی خواهد شد.

در همین‌حال، شاه‌حسین مرتضوی معاون سخنگوی ریاست جمهوری نیز اعلام کرده که ولایت ارزگان به لانه‌های امن تروریستان مبدل نخواهد شد. آقای مرتضوی می‌گوید که نیروهای تازه نفس به ارزگان رسیده‌اند.

شاه‌حسین مرتضوی همچنین از برخی افراد و حلقاتی که در مورد سقوط ولایت ارزگان شایعه‌پراکنی کرده‌اند،‌ انتقاد کرده می‌گوید که این افراد با نشر خبرهای منفی در فضای مجازی به بلندگوهای طالبان مبدل شده و نیت سیاسی خود را آشکار می‌سازند.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که اخیرا گزارش‌هایی در مورد درگیری شدید میان نیروهای امنیتی و طالبان در ولایت ارزگان منشتر شد. این گزارش‌ها همچنین حاکیست که ساختمان ولایت تحت محاصره طالبان قرار گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала