یک زن امریکایی پس از طلاق پسرش با دخترش ازدواج کرد

© Fotolia / J. Mihatschحلقه ازدواج
حلقه ازدواج - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه ایندپیندینت می نویسد، در ایالت اوکلاهما ایالات متحده امریکا یک مادر و دختر را به جرم ازوداج با محارم به دادگاه آورده است. این زنان از نزدیکی جنسی انکار می کنند اما توضیح میدهند که چرا ازدواج کرده اند.

پولیس در باره این جرم پس از آن آگاهی پیدا کرد که زن بزرگتر پاتریسیا این اسپین در سال 2008 با پسرش ازدواج کرد و این جوان پس از 15 ماه اسناد خود را برای درخواست طلاق تحویل دادگاه کرد و پس از چند سال در ماه مارچ 2016 اسپین بزرگتر خواهان ازدواج با دختر خود میستی ویلویت دون اسپین شد.

پاتریسیا 43 ساله در دادگاه شهر استفنز گفته است، او آگاهی در این باره نداشته است که این کار آنها خلاف قانون می باشد. دادگاه در حال حاضر او را محروم از نگهداری سه فرزندش نموده است و پرورش و نگهداری آنها را به دوش مادرکلان و پدرکلان شان سپرده است. پاتریسیا بدین باور بوده است که چون او نظر به اسناد مادر میستی ویلویت شمرده نمی شود بنا ازدوج آنها مشروع می باشد.

این روزنامه می نویسد، برای این زنان دشوار بود که در دادگاه توضیح بدهند که چرا آنها رو به ازدواج خانواگی آورده اند و می خواهند این کار را انجام بدهند. اما در ار ارتباط به روابط جنسی هردوی آنها این عمل را انکار می کنند و می گویند که بین آنها روبط جنسی نبوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала