رسانه های اسرائیل ادعا کرده اند که محمود عباس با کا گ ب ارتباط داشته است

© Sputnik / Alexei DruzhininГлава Палестинской национальной администрации Махмуд Аббас во время встречи с президентом России Владимиром Путиным в Кремле
Глава Палестинской национальной администрации Махмуд Аббас во время встречи с президентом России Владимиром Путиным в Кремле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شبکه یک تلویزیونی اسرائیل گزارش را به نشر رسانده که در آن نشان میدهد که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سال 1980 مامور کا گ ب بوده است.

نیویورک تایمز به نقل از این شبه تلویزیونی می نویسد، اسناد که از واسیلی میتروخین افسر وزارت دفاع در بخش خدمات ویژه روسیه به دست آمده است نشان میدهد که محمود عباس از سال 1983 با نام مستعار در سازمان کا گ ب فعالیت داشته است.

نیویورک تایمز اشاره می کند، که این خبر زمانی به نشر میرسد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در تلاش است تا بین محمود عباس رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل یک مذاکره رو  در رو را ترتیب بدهد.

روزنامه هاآرتص اسرائیل گزارش می دهد، که رهبر فلسطین در باره این اطلاعات اظهار نظر نکرده است اما مقامات فلسطینی اعلام کرده اند که این خبر نادرست می باشد.

پیش از این گزارش شده بود که فلسطین از روسیه به خاطر ایجاد ارتباط با اسرائیل سپاسگزاری کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала