همچهره هیلاری کلینتن

© Sputnik / Maxim Bogodvinهیلاری کلینتون
هیلاری کلینتون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هیلاری کلینتن از خانم همچهره برای نمایش صحتمندی خود استفاده میکنند

در سایت های اجتماعی در مورد همچهره هیلاری کلینتن جر و بحث ها صورت گرفته است.

نشریه مترو می نویسد: بعد از آنکه وضع صحی هیلاری کلینتن در جریان مراسم سوگواری از یادبود کشته شدگان حمله تروریستی 11 سپتامبر در امریکا وخیم شد، در سایت های اجتماعی تیوری توطئه نشر گردیده است و میگویند که به جای هیلاری کلینتن، از خانم همچهره وی استفاده میشود.

در جریان مراسم سوگواری وضع صحی هیلاری کلینتن وخیم گردید تا حد که بیهوش شد و بوت از پایش افتاد. موظفین خانم کلینتن را به هوتل انتقال دادند تا استراحت کند و  وضع صحی اش بهتر شود.

اما بعد از 2 ساعت خانم کلینتن با وضع بسیار عالی صحی از هوتل پائین میشود و میگوید که.ضع صحی خود را عالی حس میکند.

کاربران سایت های اجتماعی وضع هیلاری کلیتن را در جریان مراسم سوگواری و و سپس بعد از آنکه از هوتل پائین میشود، ارزیابی نموده به این نتیجه میرسند که هیلای قبل از هوتل و بعد از هوتل دو شخص مختلف میباشند. خانم هیلاری بعد از استراحت در هوتل، خانم همچهره هیلاری کلینتن است.

یکی از دلایل، شکل بینی خانم کلینتن قبل از استراحت در هوتل و بعد از هوتل میباشد که از هم فرق دارند. دیگر اینکه بعد از هوتل اندام هیلاری بلند و باریک نسبت به سابق میباشد.

طرفداران تیوری توطئه تاکید میکنند که خانم کلینتن به همچهره خود ضرورت دارد، زیرا مبتلا به مرض بسیار وخیم میباشد که ممکن جان خود را از دست بدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала