ترامپ: نامزد ریاست جمهوری باید تندرست باشد

© REUTERS / Scott Audette / Javier Galeanoدونالد ترامپ و هیلاری کلینتن نامزدان ریاست جمهوری امریکا
دونالد ترامپ و هیلاری کلینتن نامزدان ریاست جمهوری امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترامپ: امیدوارم که وضع صحی هیلاری کلینتن بهبود یافته و به ادامه مسیر انتخابات باز گردد تا دوباره شاهد حضور او در مناظرات باشیم.

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گوید سلامت جسمانی از مسائل مهم و تاثیرگذار در رقابت های انتخاباتی است؛ با این حال وی برای رقیب دموکرات خود آرزوی بهبودی کرد.

خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» نامزد تندروی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا امروز دوشنبه از اهمیت «سلامت جسمانی» نامزدهای رقابت های انتخاباتی سخن گفت.

وی این اظهارنظر را پس از آن ایراد کرد که «هیلاری کلینتون» رقیب وی از حزب دموکرات به واسطه مبتلا به بیماری ذات الریه، سفر از پیش تعیین شده خود به ایالت «کالیفرنیا» را لغو کرد.

ترامپ در این باره گفت: امیدوارم که وی بهبود یافته و به ادامه مسیر انتخابات باز گردد تا دوباره شاهد حضور او در مناظرات باشیم.

با این حال این نامزد جمهوریخواه در پاسخ به این سوال که آیا سلامتی نامزدهای انتخاباتی از اهمیت کلیدی برخوردار است یا خیر، گفت: فکر می کنم که مهم باشد. در واقع، همین یک هفته پیش من هم تست سلامت جسمانی دادم و وقتی جواب حاضر شد همه آن را تمام و کمال ارائه می دهم.

لازم به ذکر است که رسانه های وابسته به حزب راست، حتی پیش از اعلام خبر مرض کلینتن به ذات الریه، شایعه درگیری وی با یک مرض مرموز و تلاش برای پنهان کردن آن را بر سر زبان ها انداخته بودند

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала